Vragen en contact

Je wil iets melden, je wil een complimentje geven, je hebt een idee of misschien wel een klacht over onze dienstverlening? Laat het ons aub weten! Wij hechten immers belang aan een kwaliteitsvolle dienstverlening!
We behandelen jouw vraag, idee of klacht in alle discretie. Het OCMW Oudenaarde heeft namelijk een procedure voor de behandeling van meldingen en klachten. Op die manier willen we onze dienstverlening nog beter afstemmen op de noden.

 

 

Hoe?

Met een meldingsformulier

Aan het onthaal van het Sociaal Huis, het WCZ Meerspoort, het WZC Scheldekant en de GAW Leupeheem  is er telkens een bus met de nodige documenten en omslagen ter attentie van de klachtenbemiddelaar voorzien.

Per telefoon

Bel naar 055/460.611 en vraag naar de klachtenbemiddelaar.

Bij de klachtenbemiddelaar

Kom eens langs in het Sociaal Huis of maak een afspraak met de klachtenbemiddelaar. Het Sociaal Huis is elke werkdag open van 8.30 u tot 12 u en in de namiddag op afspraak van 13 u tot 17 u.

Online:

U hebt een vraag: klik hier
U hebt een idee: klik hier
U hebt een klacht? klik hier
Tijd voor een complimentje? Klik hier

Verder?

Wij bezorgen je complimentje of je vraag aan de juiste persoon of dienst.
Je ontvangt een bevestiging van je klacht binnen de 7 werkdagen.
Binnen 30 dagen na ontvangst laten we jou weten hoe jouw melding is verwerkt en welke oplossing we voorstellen.

© 2013 | Webdesign by My-Websitebuilder.com |  SEO & SEA by Opti-Seo.com